Söndag

Igår gjorde jag något som nog imponerar på de som känner mig, jag plockade lingon . Det kanske är ett ålderstecken att börja göra det ?! Hur som helst så var det riktigt trevligt , lite sällskap å lite fika och soligt väder. Jag fick ihop 5 l och äldrepojken plockade nästan 5 l han med ...

Här kommer receptet på muffinsen från ett tidigare inlägg,

Kladdmuffins....
2 ägg
3 dl socker
1,5 tsk vaniljsocker
1 tsk salt
4 msk kakao
1,5 dl mjöl
100 g smält marg

Häll smeten i små pappersformar. Gräddas i 160 grader  15 min , dela sedan bitar ur en dubbelnougat å lägg uppe på varje muffins ( när de är varma ) .

Kommentarer
Postat av: K

Wow nu blev jag imponerad!!

Tack för receptet detta ska bakas vid tillfälle!

Såg er ute på tur med PV.n i em. Detsamma gjorde vi.

Ha en bra kväll!

Kram!

2008-08-24 @ 18:34:01
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åkte från stan vid 16 tiden och mötte en svart blank välskött PV efter vägen. Kan det har varit ni som var ute på en tur. Jag tänkte vilken fin PV när jag passerade den. Angående lingon så har jag sådan tur att jag brukar få en hink om jag behöver. Men vi brukar däremot gå på svampjakt men i år får det vara men nästa höst då

2008-08-24 @ 20:00:29
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: K

......sa jag att jag är imponerad!!!

waohw!!! Ska skicka dej en liten present, så ta en titt i sambon fika väska i veckan....hihi....

2008-08-24 @ 21:14:05
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0