Med risk för

att bli tjatig .....jag har bakat igen ( ja L8 du har rätt bloggen handlar mest om bakning ) .Är nog  inne i ett "bakarstim".
Jag hittar nya recept som jag blir sugen på att prova , och så drar jag igång . Nåja det är ju inte så dumt att fylla frysen lite..
Iafton bakade jag dessa ;

Cheesecakemuffins , recetet hittade jag i den nyaste Året runt.

Yngre sonen hjälpte mig att baka och sedan skrapade han bunken . Hann själv smaka en sked smet , den var inte dum...

Mums ........ Ha en trevlig kväll


Bilder , privata

Kommentarer
Postat av: L8

Mmm dom ser jättegoda ut...

Kram L8

2008-09-12 @ 08:44:33
Postat av: Pialotta

De där ser så goda ut.. mums fillibabba:-)

Klart du ska visa din bakkonst:-)

Ha de bäst..

2008-10-13 @ 15:35:59
URL: http://kakomaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0