Utmaning

som jag hittade hos Skrivanne....



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Det vi verkligen vill tar vi oss tid till
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Anslagstavlan som vi har brevid skrivbordet.

3. Vad såg du senast på TV? Hockey

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 13,30  ...rätt svar 13,50

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Inget
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Åkte skidor
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Min mail
8. Vad har du på dig? Joggingbrallor & lila tröja
9. Drömde du något inatt? Det gjorde jag säkert , men jag minns nästan aldrig vad..
10. När skrattade du senast? Igår
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En hylla, en spegel& en anslagstavla

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Nää
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Riktigt underhållande...
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Nytt hus , ny bil , husvagn & utlandresor
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har kunnat rabbla januaris namnsdagar utantill
17. George Bush?  Keh ???
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Jag har ju två grabbar som heter Edwin & William ...men ett flicknamn som jag gillar är Alice
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nä , tror inte det
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen! Vilket långt & lyckligt liv du har haft.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? De som vill :-))


Kommentarer
Postat av: Anna B

Visst var det en trevlig utmaning! Gjorde den i början av veckan! kram anna

2009-03-12 @ 18:39:38
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0