Badkarstestet...:-))


> Under ett besök på ett mentalsjukhus frågade jag psykiatridirektören hur
> man kan avgöra huruvida en patient borde institutionaliseras eller
> inte.
>
> - Jo, sade direktören, vi fyller ett badkar med vatten.
>  Sedan erbjuder vi åt patienten en tesked, en tekopp och en hink.
>  Han / hon ombeds att tömma badkaret.
>
> - Jag förstår, sade jag, en normal person skulle använda hinken för att
> den är större än teskeden och koppen!
>
> - Nej, svarade direktören, en normal person skulle dra ut proppen -
>  önskar du en sängplats närmast fönstret?
>


:-)) Ha de gott !!!

Kommentarer
Postat av: K

ajajajdå var så var kan jag besöka dej nudå?? Det är ju så trevligt att få träffas även om det ibland bara blir 10 minuter;))

Ha de gott! Kram!

2009-03-24 @ 20:48:06
Postat av: Anna B

Ha ha ha! Den var otroligt bra! TAckar för det skrattet! Ha en toppen kväll! kram anna

2009-03-24 @ 21:17:21
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0