Bio

avslutade helgen på ett trevligt sätt ;
med middag på restaurang & bio .
Tack för en rolig kväll tjejer !!
Vi såg SF Bio: Benjamin Buttons otroliga livBenjamin Buttons otroliga liv ...
Den var bra !!!! Rörande , stundtals rolig och sist men inte minst ,
Brad Pitt är inte alls dum att vila ögonen på ...:-))
Om du har tänkt gå och se den så rekommenderar jag att
ta med ett gäng näsdukar ,nu kanske alla inte är lika lättrörda som jag är ...
( jag blev jätterörd när jag såg förrförra veckans avsnitt av Mästarnas mästare när de visade tillbakablickar
från Wassbergs skidkarriär...)

Filmen var lång , ( nästan 3 timmar ) men den var inte uttråkande alls .

( Jag är glad att vi valde denna film , vi valde mellan den och bröllopsduellen )


Ha en bra dag :-)))

Kommentarer
Postat av: Anna B

Får nog svårt att få med maken på en snyft film...men det blir kanske att se den på DVD senare! Önskar dig en trevlig måndagkväll! kram Anna

2009-01-26 @ 19:09:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0