Bio på jullovets sista dag

SF Bio: Lasse-Majas detektivbyrå- Kameleontens hämndBild lånad från SF

Denna eftermiddag tillbringade jag & grabbarna på bio,
vi såg Lassemaja-filmen .
Innan så har jag varit lite i valet och kvalet om den skulle
vara alltför spännande för den yngre sonen ( han är 6 år ).
Men det gick jättebra , han blev varken less eller rädd under filmens gång .
När vi efteråt satt & käkade hamburgare så frågade jag om de tyckte att
filmen var läskig så sa W ;
- Den var bara läskig när döskallen kom fram , men det visste jag
ju att den skulle göra .

Filmen var riktigt bra !

Efter en härlig afton på stan så ligger nu
grabbarna i sina sängar , vi läste nyss första
kapitlet i Kyrkomysteriet ...

--------------------------------------------------------------------------------------------
Ps.Tack för fikat K !!!


Må så gott :-))

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj så fin din blogg har blivit!!! Alltid lika roligt att kika in...ler Lightvarianten av renovering e inte så dumt...man behöver juh inte låna till den precis..LHa en bra dag!!!

2009-01-07 @ 21:05:53
URL: http://annwe.blogg.se/
Postat av: monica

Den nya bloggen passar dej jätte bra. Den vart jätte Fin. Ha det gott så hoppas vi på fint före i morgon. Lite sol och 3minus.... Häls "C Kalla"

2009-01-07 @ 21:18:22
Postat av: Anna B

Åh så bra! Jag hade funderingar på att gå i helgen. Har ju även jag en sexåring!

Ha en bra kväll! kram Anna

2009-01-07 @ 21:57:00
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0