Utmaning

Jag har fått en utmaning av Helena som jag tänkte anta :

1. 4 TV program jag brukar se:

Desperate housewives , Let´s Dance, Mästarnas mästare & Melodifestivalen


2. 4 saker jag gjorde igår:

Var på spinning , vattengympa , läste i en bok , handlade mat


3. 4 saker jag längtar till:

Vår solen , helgen , påsk & sommaren


4. 4 saker som står på min önskelista:

Att nära & kära få ha hälsan, en kamin , utlandsresa & att vinna stort på en triss :-))


5. 4 saker jag tycker om att göra:

Träna , spela spel , se en bra film , äta gott


6. 4 saker jag avskyr:

Oärliga människor, putsa fönster , sill & whiskey


7. 4 saker jag åt i går:

Skolmaten, spagetti & köttfärssås , en banan , 1/2 semla


8. 4 bloggar jag utmanar:

Den som vill :-))


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Vi gillar verkligen att göra och se samma saker:-)

2009-02-24 @ 22:03:23
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0