Tisdag: städdag

Är riktigt nöjd med mig själv , började dirkekt jag kom hem från jobbet med att dammtorka å stöka bort uppe. Gubben dammsuga och städa toaletterna. Sen blev det dags å göra middag å efter det när jag hade ångan uppe så städade jag städskåpet ( det är det ställe som ALLA grejer vi inte vet var vi ska lägga hamnar ) och nu var det proppat . Endel grejer åkte i källaren ,endel i soptunnan och andra på återvinningen . Känns skönt när det är gjort !
Visar lite bilder ( dock inte på städskåpet särskilt före bilder kan vara skadligt för känsliga personer...;-))

Bytte duk på köksbordet.


Veckans matsedel.                                Hallen.

Fler pelargoner.                                      Ett skepp från min mormor.
Bilder, privata
En Gerbera .            Ha en trevlig kväll !!! :-))

Kommentarer
Postat av: K

Heja vad duktiga ni har varit!

Ska minsann upplysa min gubbe om att hans arbetskompis hjälper till med städningen hemma!!

På fredag kommer jag på mat;))

Ha en bra kväll!

kram!

2008-09-02 @ 19:21:46
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

svar: jättetrött och grinig, jag undrar vad de gör med dem på dagarna?? Det blir iaf tidiga kvällar=))

(jag menar barnen inte gubbarna;)

2008-09-02 @ 20:17:25
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0