Ja , några fönster

blev ju putsade idag . Det är ett jobb jag lätt drar mig för att göra och sen när jag väl sätter igång så då går det ju ganska fort .
Jag putsade köksfönstren , det i matrummet och i badrummet . Här kommer bilder ;
Bild privat
Ena köksfönstret . Lampan hittade jag på loppis i somras , gillade skärmen .
Två olika Porslinsblommor , jag gillar dem , synd bara att de skräpar .
Bild privat
Andra köksfönstret .
Vågen har jag fått av min mamma , vågskålen är borta så jag har en emaljerad skål där istället.
Bild privat
Fönster i matrummet.
Bild privat
En detalj i en blomkruka.
Bild privat
Fönstret på toan nere.

Kommentarer
Postat av: L8

Vad fint det blev.Vilken ork du har..Kram

2008-09-22 @ 19:53:36
Postat av: K

Tjusigt!

Det känns så bra när det är gjort.

Har oxå torkat köksfönster ikväll, inte kul men....

lite mindre på listan.

Kram!

2008-09-22 @ 21:11:02
URL: http://husetpabacken.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0