Julutmaning

Julutmaning

Jag har blivit utmanad med en riktigt julig utmaning av min kära vän  K - Huset på backen.. ,så här lyder den:

:1. Blossa eller någon annan glögg?
Blossa

2. Hackade eller hela nötter?
Inget av det

3. Adventsljusstake eller stjärna i fönstret?
Måste jag välja så blir det stjärna

4. Grön eller vit mossa?
Spelar ingen roll , kommer oftast ihåg försent att
jag skulle ha plockat mossa..

5. Riktig gran eller plast?
Tycker det är mysigt med riktig , det har min mor & far , men själv är jag för lat det blir plast..

6. Lussekatter med eller utan saffran?
Med !!!!

7. Lussekatter med eller utan russin?
Med

8. Julen vill jag läsa om i......
Nån fin jultidning .

9. Julgröten äter jag helst med.....
Kanel , socker och mjölk

10. Köttbullar eller prinskorv?
Köttbullar , min mammas !!!

11. Vitt eller rött när jag dekorerar?
Mer rött


------------------------------------------------------------

Varsågod å gör utmaningen den som vill ..



Ha en trevlig kväll :-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0