En historia

Anden i flaskan

En man snubblar över en flaska när han är ute och går på stranden. Ett par sekunder senare hoppar en ande upp ur flaskan och säger:

"Jag är tvungen att ge dig tre önskningar, men eftersom du inte behandlar min flaska med respekt kommer jag att ge det dubbla av allt du önskar dig till den person du avskyr mest i världen - nämligen din chef.

"Okej", säger mannen och gör sin första önskning: "Jag vill ha en jäkla massa pengar".

Med detsamma dyker en väska med 250 miljoner kronor upp på stranden samtidigt som det dubbla sätts in på chefens bankkonto.

Som andra önskning ber mannen om en supermodell som flickvän och det dyker upp en underskön flicka vid hans sida, och två i chefens knä.

"Nu har du en önskning kvar", säger anden. "Tänk nu efter noga innan du väljer."

Mannen tänker efter lite och svarar sedan:
"En lindrig hjärtattack."





( Historia hittad hos skrattnet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0