Nu var det dags..

Efter att ha varit en flitig bloggläsare hela våren , så har jag nu valt att börja blogga själv oxå. Att läsa inspirerande bloggar har bidragit till att jag numer inte köper inredningstidningar , utan får den inspiration och tips på shopping jag behöver via bloggarna.
Det passade bra att börja blogga nu när semestern har infunnit sig och vädret inte är det bästa precis. Det blir mycke tid inomhus...

Tack för en trevlig middag K , har varit i trädgården och planterat ner perennerna jag fick.

Ha en trevlig kväll, nu hoppas vi på sol i morgon !!  

Kommentarer
Postat av: K

Tack själv! Är det okej om jag "lägger dej på min länklista? Sov så sött!

Kram!

2008-06-26 @ 21:51:56
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0