Utmaningen från K....


Nu ska jag ta tag i utmaningen som jag har fått av K "Huset på backen".....

Nämn 5 saker som fanns på din "att göra lista" idag:
1. städa i matkällaren
2. Tvätta flera tvättmaskiner
3. Gå en promenad
4. Köra bort lite till återvinningsstation
5.Äta surströmming hos min mor & far :-))

Vad gjorde du för 10 år sedan ?
Bodde där jag bor nu, hade börjat på jobbet jag fortfarande har o hade börjat längta efter barn.

Var har du bott ?
I den lilla byn där jag växte upp, i lägenhet i samhället jag bor nu + i huset som jag bor i nu.

5 saker du skulle göra om du var biljonär....
1. Resa , ofta och till nya härliga platser.
2. Bygga nytt hus
3.Dela med mig till släkt å vänner
4. Köpa en stuga
5. Kommer egentligen inte på något mer , så spara kanske...

Ha en bra dag :-)))

Kommentarer
Postat av: K

Tack för det=) Nu vet jag mer om dej....(som jag inte redan visste ). Fint kort du har tagit.

Ha en bra afton hos C och R .

2008-07-02 @ 17:26:32
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: pia

...borde åxå ta tag i utmaningen...snart kanske;)

kramis

2008-07-05 @ 23:52:06
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0