Måndag 29 december

Nu är den härliga lediga veckan tillsammans med den övriga familjen till ända ,
jag jobbar imorgon , torsd , fre & lör ....sedan är jag ledig sön & mån tillsammans
med de övriga igen , skönt .
Under dessa lediga dagar har skidor & stavar ( längd )
kommit till nytta , det har blivit små skidturer både lör, sön och idag .
En till tur är planerad imorgon innan jag börjar mitt eftermiddagsskift :-))
Det känns verkligen attt det är bra träningsform för hela kroppen .
( Sen så är det ju bra att försöka hålla sig lite skidtränad , 40 års dagen närmar sig ;-))
Eller hur tjejer ....Nåja först väntar ju 35 ( till S stora glädje :-))

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Såg en riktigt bra film igår kväll ;
DVD Film: The Bank Job Dessutom så är den baserad på en sann historia .
Rekommenderas ....

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Må så gott :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0