Söndag

ja veckorna bara rusar iväg , nu är det snart en ny vecka . Som innehåller ; skolstart  för grabbarna, klippning för mig ( Äntligen !!) och flera lediga dagar för mig eftersom jag har jobbarhelg nu . Ska försöka stöka här hemma , kanske ta mig i kragen å göra palt som jag har längtat efter.

Här kommer en bild på en vas som jag fyndade i onsdags , den kostade endast 10:- , det passade mig perfekt, jag visste inte om att jag behövde en men ett fynd är ju ; En vara du inte behöver till ett pris du inte kan motstå ....

Ha en fortsatt härlig , och solig söndag !!!!

Kommentarer
Postat av: K

så sant så sant om fynd;)

2008-08-17 @ 18:52:02
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0