Nyss hemkommen

efter en kväll med middag på restaurang och bio med två goda vänner. Vi såg Mamma mia, den var verkligen SUPERBRA !!!!!!!!! En film att bli glad av , kom på mig själv att vilja sjunga med i flera sånger . Ska leta fram ABBA skivorna i morgon . Kan bara summera ; Mamma mia så bra den var !!!!! Tror jag måste köpa den på dvd . 
Den som inte har sett den , GÅ OCH SE DEN !
( Skämtade å sa till mina vänner ; Vet ni vad vi firar idag ? - Vänsterhäntas dag !! Så det är det jag har gjort idag !! )

Ha en fortsatt bra kväll !

Kommentarer
Postat av: K

Jaså det fanns några godisar kvar i påsen när du kom hem;))

Tack för ikväll!

Nattinatti!

2008-08-13 @ 21:38:14
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: L8

Tack för en jääte trevlig kväll.Kram L8

2008-08-14 @ 07:41:40
Postat av: Anneli

Jag har bara hört positiva kommentarer om filmen men jag väntar nog på DVD:n på att se den. Ha en bra helg. Kram

2008-08-15 @ 21:25:49
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0