7444

stycken steg fick jag ihop på dagens morgonpromenad , jag har stegräknaren på mig nästan varje dag ,det peppar mig att ta något extra steg . Försöker komma över 10000 steg / dag , men lyckas inte alltid.
Igår hade jag den inte på då var jag på kurs , men hann med en liten shoppingsväng på stan innan å köpte detta ;

Parfym å hårfärg från H&M ( ska nog färga håret imorgon, bilder kommer) .Korgen hittade jag på Granngården för 25:-
Jag tycker rosmönstret var riktigt fint:
Ha en bra torsdag !
Bilder , privata

Kommentarer
Postat av: Anneli

Här kommer en utmärkelse även från mig där jag bara vill säga att jag gillar din blogg. Kram

2008-08-28 @ 16:07:38
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0