En solig söndag

avslutar jag med en fräckis ;
'
Den nygifte mannen till sin nya fru: - Du måste ha det helt klart för dig,
> >
> >på lördagar ska jag på fotbollsmatcher, fredagar och onsdagar ska jag på
> >
> >puben med grabbarna, och tisdagar spelar jag golf och hela sommaren är jag
> >
> >och fiskar med polarna....
> >
> >Ja, ja svarade hon men du ska veta att här hemma pippas det varje kväll kl
> >
> >21.00 antingen du är här eller inte!        





Häromdagen när jag jobbade kom det in en tjej och beklagade sig över
att hon var trött & slut efter att ha varit på konfa-läger,
men man får ju i alla fall betalt ..

- Va !!!? Säger jag ,
får man betalt numera för att vara på konfaläger ?
Hon snörper på munnen och säger:
- Jag är ju faktiskt ledare......


Ha en bra vecka !!!:-))

Kommentarer
Postat av: Anna B

Sköna söndag visade sig vara en störtbra dag att titta in hos dig! asg De var bra! Det fick mig verkligen att vrida mig! Ha det gott du med denna vecka! Kram anna

2009-03-15 @ 20:25:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: K

Hihi!

så kan det gå!

Ha en bra måndag, kanske på skidor???

kram!

2009-03-16 @ 06:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0