Igår

började jag dagen med att städa min garderob.
Det var verkligen behövligt !!!
Jag rensade bort kläder jag aldrig använder
och lade i ordning och sorterade .
Under tiden lyssnade jag på
och trallade med i filmmusiken från Mamma mia.

Före.........................





Efter ................. ja bättre blev det ju :-))



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hann även följa svägerskan med dotter till stan igår ,
trevligt med en liten stadssväng !


Tack till min faster & farbror för fikat &
hjälp med biljetterna !!!!!!!!!!!!!


Ha en bra torsdag !!!!!

Kommentarer
Postat av: isabels värld

Visst är det en underbar känsla när man fått röja loss i garderoberna!! Kanske inte under tiden men känslan efteråt är härlig. Kan tänka mig att Mamma mia underlättade det hela. Den filmen går varm här hemma =) Hoppas du har en mysig dag! kram Pernilla

2009-01-15 @ 12:23:27
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, dom blev riktigt smaskiga! Jag skulle också behöva rensa ur garderoben, verkligen! Det är så skönt när det är gjort =) Ha de gott =)!

2009-01-15 @ 15:19:58
URL: http://sugarnspice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0