En fredagsfräckis ....

Splitterny cab

 

En dag var Sven ute och gick och såg sin kompis Olle komma åkande i en splitterny cab.
Olle stannade vid Sven och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin nya bil!
- Olle, var har du fått bilen ifrån? frågade Sven.
- Stina gav den till mig.
- Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!
-Så här var det, sa Olle. Vi var ute och åkte längs kustvägen mitt ute i ingenstans.
Helt plötsligt kör Stina in på en lite skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Sen kastade hon av sig alla kläderna och sa:
- Olle! Kom och ta det du vill ha!
Så jag tog bilen och åkte iväg!
-Du är smart, sa Sven, kläderna hade aldrig passat dig!


Ha en trevlig helg !!!
För mig blir det tacomiddag , lets dance ,
skidtur , hocheymatch , restaurangmiddag & bio...

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det låter som en toppenhelg! Tack för den roliga historien! Kram Anna

2009-01-23 @ 07:10:48
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anonym

karlar går det aldrig att lita på;))

Ha en bra helg! Vi ses ju på söndag, det blir kanon;))

kram!

2009-01-23 @ 09:07:15
Postat av: Helena

Det låter som en kalasbra helg =) Vi har faktiskt inga planer för helgen för första gången på länge =) Dock ska det lagas en god middag ikväll =)! Ha de gott =) Kram

2009-01-23 @ 10:53:31
URL: http://sugarnspice.blogg.se/
Postat av: pia

Hahahaaaa så skön:) GILLAS nu blev man nästan botad av förkylningen, så glad blev man här hos dig;)



trevli´helg!



KRAM

2009-01-23 @ 17:30:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Eva

bra historia , den skall jag försöka minnas

2009-02-10 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0