Pizza + jogging : :-((((

Efter en härlig dag på stranden så vankades det pizza till middag ,
Artista med vitlök ...mums .
Sedan skulle jag å svägerskan ut i joggingspåret ...vi joggade 3 km spåret,
till en början gick det hyfsat ....men sedan i slutet av spåret blev jag akut
skitnödig...trodde att jag skulle behöva gå till skogs ...
men det gjorde jag inte utan jag cyklade hem ( cykelturen kändes längre än vanligt ...)
Hemma på gatan var en granne ute , jag vinkade tittade bara rakt fram  (var inte sugen på någon pratstund).
Jag la omkull cykeln tog upp nyckeln ur cykelkorgen , upp för trappan ,
när jag stack nyckeln i låset bubblade det i magen så jag hann tänka att
om jag inte får upp dörren så kommer det att vara försent ...
men dörren gick upp å jag rusade i på dass ...jag hann ...tack och lov ! 

Dagens tips : Om du till middag en pizza vill avnjuta ,
                         låt då bli att fara ut å kuta...:-))


Ha de gott :-))

Bild privat.

Kommentarer
Postat av: K

Hoppsan hur det kan gå! Tur du hann "gå".

Ha de gott!

kram! och tack för senast!

2009-08-05 @ 22:20:01
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0