100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Åsa , Åsagåsa , mamma
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Är ärlig
 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: 
 4. Detta är jag rädd för:  Att närstående personer ska dö
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Massa kärlek, roliga saker att göra, mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Slå en volt på studsmatta , klättra högt upp, prata ryska
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med nära & kära, träna, se film
8. Detta vill jag göra just nu: Ha en bra lördag
 9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Rädsla
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Humor, ärlighet .
12. Är jag kär just nu? Ja

13. Jag vill gifta mig? Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa, leva, uppfylla drömmar
15. Min käraste ägodel: Vet inte
16. Något jag vill ha i present: En resa
17. Detta har jag på mig just nu: morgonrock
18. Favoritkläder: Jeans & tröja
 19. Favoritdjur: Hund
 20 Följande musikstilar tilltalar mig mest: allätare
21. Favoritlåt just nu: Takidas , vad den nu heter....
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Svenska / fysik
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag älskar: Många men gillar Kajsa Ingemarsson & Emma Hambergs
 25. En film jag älskar: Mamma mia !!!!!!!!!!!!!
 26. Tv-program jag gillar: DH
 27. Favoritdoft: Magnifisent ( eller hur den stavas)
 28. Detta äter jag gärna: Palt & köttsoppa ( men inte tillsammans....:-)))))
29. Dricker helst: Loka hallon / G T
30. Favoritgodis: Dragster , jordgubb/lakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Kreta , Cypern
 32. Färg på mina ögon:
Blåa
33. Min längd: 176
34. Jag tror på: ödet
35. Jag spelar: kort
 36. Person jag beundrar: Svår fråga. det är många,
37. Så här bor jag: I ett gult hus
 38. Antal döda krukväxter i hemmet?  noll
39. Det här tänder mig: 
 40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg: svart , turkos, brun
 42. Favoritcitat: Behandla andra som du vill bli behandlad själv
43. En hemlighet jag vet: En hemlis är ju ingen hemlis om jag avslöjar den
44. Bästa present jag fått:Många svårt att utse en.
45. Senast köpta skiva: ? Kommer inte ihåg , men kan ha varit Jill Johnsons
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: att jag inte får finnar så lätt
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: förr störde jag mig på mina fräknar men nu , vet inte man får gilla läget.
48. Udda förmåga/egenskap: Kunde rabbla januaris namnsdagar när jag var barn
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt
 50. Vad lyssnar du på just nu?Datorns surrande
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Tvätta , bära in pellets , födelsedagsfika, jobba en stund.
52. Var är dina föräldrar födda? Laisvall & Kågedalen
 53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Ingen aning
 54. Vilken är din favoritrestaurang? Monaco
 55. När badade du i en pool senast? Förra veckan
 56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
 57. Hur många barn vill du ha? Är nöjd med de två jag har
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz
 59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?Nej
 60. Vad har du för TV-kanaler? Canal digital med filmpaketet & via telia
61. Har du åkt moped någon gång? Ja både åkt & kört:-)))
 62. Har du busringt någon gång? jo när jag var liten
63. Har du fått parkeringsböter? Två ggr , en gång utanför förlossningen ( när E föddes) & en gång i Piteå
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? NEJ !!!!!!!
  65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier ? Elvis & ensamma mamman
 68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, inte alla men nästan
 69. Badkar eller duschkabin? duschkabin till dusch, bad till bad
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Brudens bäste man
71. Favoritpizza?
Artista
72. Chips eller popcorn? Chips ( helst ostkrokar )
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder oftast rött läppglans
 74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej?
 75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nepp
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? K & L, jag åt sallad & de åt pizza tror jag
78. Favoritchoklad? Mars

79. När röstade du senast? valet för två år sen kanske
 80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja i längdskidor & löpning
82. Är du bra på matlagning? Ganska
83. Klarar du att tanka själv? Jajjemen !!! :-))))
 84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen? Nepp
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? inte uniform precis, speciella kläder ja, men inte uniform
87. Vad var det senaste du handlade? mjölk
88. Har du kräkts offentligt? i fyllan jo, dock inte superoffentligt
 89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek
 90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
 91. Har du ringt något betalnummer? Ja
 92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på hur det slutade
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast ? Pappa
 94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej
  95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget
96. Vad har du i din väska? allt man kan tänkas behöva
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna
98. Vad har du att vara tacksam för? Familjen
99. Var hittade du den här listan? På nån blogg nånstans
 100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:  De som är sugen får göra det ...





Kommentarer
Postat av: Annah

Wow! Det var inte lite frågor det!Kul läsning!

Ha en skön helg!

/Annah

2008-10-25 @ 18:30:24
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0