Mitt hus

Angående bloggens namn så förstår ni ju att min bostad är på 4 rum o 1 alkov, men ska man vara petnoga så skulle bloggen antingen heta ; 4 rum o 2 alkover , eller 5 rum o 1 alkov. Eftersom huset är från antingen 30- eller 40-talet så består det av vinklar , skrubbar och vrår. Det har ju en viss charm kan jag tycka , en alkov har ett av barnen som sovrum, inte alltför stort men han trivs i sitt egna rum. Den andra alkoven eller det pyttelilla rummet sitter jag i nu, det är vårat datarum.

Avslutar dagen inlägg med ett klokt ord ; 
 
Dröj inte med att beundra trädets blommor-
en stormvind kan rycka bort dem under natten .


Ha en trevlig helg :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0