Nu är det dags för ett inlägg !

Nu när värmen verkligen har kommit skulle man kunna tro att bristen på inlägg på bloggen kan bero på den , men jag har haft jobbarhelg . Men nu är jag ledig en hel vecka ! Skönt !!!
Skulle även ha jobbat i fredags men då blev vi bortbjudna till en stuga och jag lyckades få ledigt så det blev en heldag med våffellunch , bad och sol på stranden , grillning till middag och bara trevlig samvaro . En supertrevlig dag helt enkelt.När vi vände kosan hemåt så dröjde det inte länge innan det hördes snarkljud från baksätet ...



En bastustuga som fanns på stranden , jättefin en sån skulle jag kunna ha .
Nu hoppas jag på fortsatt soligt väder ! Må så gott !:-))

Kommentarer
Postat av: Dessi

så mysigt!

2008-08-11 @ 21:06:14
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0