Efter regn kommer .....

solsken heter det ju så vackert i det gamla talesättet , men undrar hur länge man ska måsta vänta på lite sol. Jag brukar vara in på yr.no ,en vädersida och enligt den ska det bli sol fre, lör , sön & mån . ( Mån 28 grader .... hoppas det stämmer ).

Nu när det är risigt väder så passar jag på och tvättar och stökar . Ska strax gå ner å baka lite .

Igår började vi dagen med att födelsedagsfika hos en 1-åring , sedan åkte vi till stan ( där var vi inte ensamma vill jag lova !!!! ), det blev inge shopping inne i centrum utan vi åkte och käkade hamburgare och sedan for vi och storhandlade
mat.
Ha en bra dag :-))

Kommentarer
Postat av: K

Säg till när du blir less på blomsterlådan, då kan jag köpa den av dej=))

Jasså ni var inte ensamma;) nä kan tänka mig det i detta väder är nog handlarna lyckliga.

Ha de gott!

Kram K

2008-07-22 @ 12:21:54
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Å

Hej K !!! Jag gillar oxå blomlådan, men när jag blir less får du adoptera den :-))

Kikade på blomsterkassarna du tipsade om , men jag hittade ingen jag ville ha ( var nog mest sugen på lavendel precis som du ..)

Må så gott , Kram

2008-07-22 @ 16:00:32
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hoppas att du får rätt vad det gäller sol och bra väder till helgen. Var på stan i onsdags och då var det ganska folktomt på stan. Kanske det är ångest veckan som har slagit till.

2008-07-22 @ 20:41:37
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Svar: Jag är opererad mot hudcancern, de fick ta bort en tårtbit från mitt bröst och 30 andra märken. Sedan får man ju leva med eländet resten av livet (kollas ofta), aldrig mer sol!!



~Livet i byn

2008-07-22 @ 22:16:21
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Å; Tack, vad glad jag blir. För det är precis det jag var ute efter. :) Det är bra att man kan ha tvättstugan som ingång. :) Perfekt!



Vilken superfin blomlåda! Den blev jag allt avis på. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0